Kära läsare.

Nu så ska jag säga något som kommer få en del av er att jubla, och vissa av er att sucka högt.
Jag och M har bestämt oss för att vänta med barn trots allt. Detta är ett beslut vi har kommit fram till tillsammans och jag känner mig helt tillfreds med det - tro inte att han har tvingat mig eller så.

Jag har ännu inte bestämt om jag kommer att behålla bloggen. Kanske, men då blir det inte i den här formen.
Tack ni som läst och kommenterat, om några år så återupptar vi jakten på pluset!
Kram

Kommentarer
Postat av: Tina S

Jahaop, huvusaken ni kom på det ihop! Men kan nog förstå lite.. kan vara jobbigt om man fått missfall med.. kanske kommer när ni minst anar det? Varför lägga ner bloggen?

2009-11-10 @ 10:04:38
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Tina S

ah jo jaf förstår.. men man kan prata svammel, som alla andra bloggare gör :P

2009-11-11 @ 17:27:59
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0