I skolan

Just nu så sitter jag i skolan där jag har min tyskaundervisning (inte samma som min vanliga skola, då min vanliga skola inte har språk som obligatorisk undervisning och därför inga språklärare).
Kan ju säga att jag verkligen avskyr den här skolan. Den är för stor, för högljudd och eleverna som går här verkar ha en mentalitet som går ut på att reta varandra så mycket som möjligt. Nej, tacka vet jag min skola, den är mycket bättre (även om vi förmodligen är lika högljudda).

Tack förresten för alla uppmuntrande svar gällande rökningen! Jag har nu gjort följande löfte till mig själv -
Har en cigarett kvar i mitt paket, när den är rökt så ska det bli NADA. Och för att verkligen få det här att funka så kommer jag även att skapa en ticker för att kunna hålla reda på hur bra jag sköter mig. För nu är det verkligen dags att sluta! Jag har rökt allt för lång tid och slösat allt för mycket pengar på cigaretter! :)

Kommentarer
Postat av: sarah och micke blogg

nej inte än det brukar varab 40 dagra mellen gångerna

2009-11-09 @ 12:39:14
URL: http://valkommentillvar.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0