Det finns alltid någon, tro det eller ej

God morgon!
Idag så står det tyskalektion och M på schemat. Fortfarande ingen äl i sikte, suck, snart skiter jag i de här jävla testen.
Det har gått nedåt (eller uppåt, beroende på hur man ser det) med att sluta röka. Efter missfallet har jag i perioder slutat helt, för att sedan gå upp till min vanliga nivå igen (mellan 10-15 cigaretter per dag). Jag säger bara det - börja aldrig röka! Det är ett riktigt skitberoende, och dessutom jättesvårt att bli av med.
Cigarette Bin
Dock så vill jag lämpa in mitt favoritcitat här, som jag tycker passar bra.
Uno <3 säger jag bara.

Man behöver inte alltid vara stark, man får finnas ändå

Kommentarer
Postat av: Tina S

ohh shiit vad jag vill röka, drog med mig D när jag slutade räka nu när man blev gravid.. men ingen av vill igentligen :P

2009-11-09 @ 09:07:13
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: DESIGN BY SHORTY

svar:



Hej hej, självklart ska jag det :) ska pilla ihop nån design så fort jag har tid över! Håll utkik så kommer det nog snart.



Tusentack =) hihi.



Intressant blogg! kram

2009-11-09 @ 11:08:47
URL: http://designbyshorty.blogg.se/
Postat av: Carma ♥ blivande tvillingmamma

Den dagen du blir gravid igen (tråkigt att du haft ett missfall) så tror jag verkligen att du slutar röka helt. Då är du mer motiverad att sluta än nu, eller hur?

Vet du det att om en gravid röker en cigarett så blir det som två cigaretter för barnet =(

Man måste bara vara motiverad på rätt sätt!

Tro mig, jag har varit rökfri i snart fyra år (jag rökte i 13 år) och det var det absolut bästa jag gjorde att sluta. Då hade jag försökt året innan men var inte tillräckligt motiverad den gången.

Hoppas ni får ett plus snart och att du lyckas sluta röka =)

Kram

2009-11-09 @ 11:38:50
URL: http://carma80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0