Boll.

Fortfarande svagt äl-test, Blä säger jag bara! Jag vill ju att den ska komma. Usch, får väl testa i morgon igen. Det känns bara så surt att jag faktiskt hade starkare för två dagar sedan, men inte så starkt som kontrollstrecket. Men nu har det varit knappt synbara linjer i två dagar. Vad ska man tro liksom? Det är väl kroppen som jävlas med mig efter missfallet fortfarande. Usch.

Tänkte för övrigt svara på en lite kul fråga som jag fick på mailen idag, nämligen:
Vem är du egentligen?

Det här är inte det lättaste, så istället för att skriva en lång berättelse om vad jag är så tänkte jag försöka dela in mig själv med lite korta adjektiv och adverb. Kanske är det till någon hjälp, kanske gör det er bara mer förvirrade, men här kommer det i alla fall.
Jag är: Dramatisk, lat, kärleksfull, otålig, småvirrig, djurvän, ambivalent, pålitlig, envis, svartklädd, datanörd, rökare (på avtrappning, försöker sluta helt), chokladälskare, snyftare (d v s gråter till filmer), musikälskare, grammatiknörd, dagdrömmare, slarvig och pedantisk.
Jag har: Drömmar, sköldpaddor, en underbar M vid min sida, blå mascara, avbitna naglar, ärr, dålig humor, färgglada strumpor, linser, massor med böcker, vänner, bra betyg, ridvana och ett ps2.

Hjälpte det något? ;) Om ni skulle beskriva er själva på liknande sätt, hur skulle ni då skriva?

Kommentarer
Postat av: Tina S

ridvana har väl de flesta:P hahaha nee jag är trött, allt bra ananrs? :P

2009-11-08 @ 20:12:12
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0